1 vecka gamla!

Här hemma hos oss och valparna så flyter allting på, dom äter, sover och växer en massa. De är nu en vecka gamla och så underbart söta. Nu börjar det verkligen märkas att de ska till och bli små hundar. En ny söt sak som hände i dag när jag höll i en av valparna (Ryggen, el Törnrosa som jag funderar på att kalla henne :P ) som låg och snusade sött. Jag kliade henne försiktigt på magen och då börjar hon krafsa med sitt bakben för att hjälpa till, precis som vuxna hundar kan göra. Egentligen en väldigt obetydlig sak, men ändå så gudomligt sött. :)
Här kommer dagens vikter på alla valparna;



Valp Vikt

Baken         934g
Ryggen       876g
Nacken       810g
Huvudet      936g
Svansen      826g
V. Örat        926g
Tass(Pelle)   758g
H. Örat         868g
Och nu har jag lyckats få in en hel hög med rykande färska bilder på valparna! Varsegod och njut! :D
Lilla söta Törnrosa(ryggen) då hon låg och sov i min famn.
Lilla Pelle och en annan minsting som myser.
Alla 8 som sover gott efter att nyss ha ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0