UTE!!

Nu har valparna äntligen börjat fått gå ut och känna på det fina(om än kalla) vädret. Första gången de alla var ute var i Fredags (11/12) Och vi försöker nu att ta ut dom en liten stud efter varje måltid, det underlättar inte bara städningen (hihi) utan valparna får då också en början till rumsrenhet. Dom älskar alla att komma ut!! Så fort de är ute börjar de springa omkring som ena galningar och det ser verkligen ut att ha det jätte kul. Det är dock rätt kallt ute så nångån riktigt lång stud är de inte ute, men den lilla stunden njuter dom verkligen av(!). Har inte tagit några bilder på valparna när de är ute, men så fort det hinns med så ska jag se till att fota lite och sedan lägga in lite bilder på det också. Men tillsvidare får ni nöja er med dom här bilderna. :) ^^


 P.s Just nu sitter jag och myser med en av valparna i knäet samtidigt som jag skriver. / D.s













Kommentarer
Postat av: tjatte

Oj vad söta, härligt att få vara ute.

2009-12-17 @ 10:15:32
Postat av: kalle

Jag vill ha minst en av dessa .Finns det någon kvar?

2009-12-17 @ 10:16:37
Postat av: Bea

Vilka valpar finns kvar att tinga=)?

2009-12-17 @ 17:38:55
Postat av: fanny

jag dör va dom är söta, jag verkligen längtar tills vi får komma upp till er ! :D

2009-12-20 @ 18:40:17
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0